Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Verwijderen aanduidingen achterzijde

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb net op de achterruit de rode sticker verwijderd, dit gaat alleen als je een Fohn gebruikt !.Hou de Fohn 1 Min tegen de Sticker aan  hierna kan je de Sticker makkelijk verwijderen .

Geplaatst

Gisteren mijn Kia Rio afgehaald bij de dealer. Hij stond te pronken in de showroom, mijn Rio 1,2 cvvt Design Edition in de kleur zwart.

Twee tegenvallers: geen middenarmsteun (verwacht je niet bij zo'n complete auto). En verder viel mij de achterkant tegen met zo,n lelijke groene aanduiding "Ecodynamics". Ik heb m.b.v. visdraad thuis alles eraf gehaald, dus de plaatjes "Rio", "Ecodynamics", alsmede de sticker "Kia 7 jaar garantie" op de achterruit. En zie daar: mijn Kia is er stukken op vooruit gegaan, vind ik zelf. Lekker glad en mysterieus van achteren zullen we maar zeggen.

Verder vraagt de dealer 259 euro voor een originele middenarmsteun. Is deze van goud of zo?

http://www.beslist.nl/products/autos/r/kia_rio_armsteun/     zie de link keuze zat en een heel stuk goedkoper  :-) .

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...