Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Verwijderen aanduidingen achterzijde

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gisteren mijn Kia Rio afgehaald bij de dealer. Hij stond te pronken in de showroom, mijn Rio 1,2 cvvt Design Edition in de kleur zwart.

Twee tegenvallers: geen middenarmsteun (verwacht je niet bij zo'n complete auto). En verder viel mij de achterkant tegen met zo,n lelijke groene aanduiding "Ecodynamics". Ik heb m.b.v. visdraad thuis alles eraf gehaald, dus de plaatjes "Rio", "Ecodynamics", alsmede de sticker "Kia 7 jaar garantie" op de achterruit. En zie daar: mijn Kia is er stukken op vooruit gegaan, vind ik zelf. Lekker glad en mysterieus van achteren zullen we maar zeggen.

Verder vraagt de dealer 259 euro voor een originele middenarmsteun. Is deze van goud of zo?

Geplaatst

Gefeliciteerd met je nieuwe auto! Qua tegenvallers: heb je niet uitgebreid geinformeerd naar de opties en deze nagekeken (bijvoorbeeld in de folders) voordat je 'm kocht? Dan had je geweten wat er wel/niet op zou zitten lijkt me :wink:

Geplaatst

Gefeliciteerd met je nieuwe auto! Qua tegenvallers: heb je niet uitgebreid geinformeerd naar de opties en deze nagekeken (bijvoorbeeld in de folders) voordat je 'm kocht? Dan had je geweten wat er wel/niet op zou zitten lijkt me :wink:

Jawel, maar het begon mij te duizelen op een gegeven moment: plus pack, super pack, design edition. Ik had zoiets van: we zien het wel. Zaken als middenarmsteun of niet, daar laat ik de keuze voor een auto niet vanaf hangen. Toch viel het ff tegen, maar ik kom er wel overheen :wink:.

Geplaatst
Geplaatst

Ze hebben voor mij ook de stikker eraf gehaalt en de eco aanduiding vond rio er wel leuk opstaan, maar ieder zijn smaak natuurlijk.

En met zo'n arm steun moet je wel even kijken of je alleen een steun wilt of ook iets in wilt kunnen opbergen zit ook nog verschil in volgens mij.

Geplaatst

Ze hebben voor mij ook de stikker eraf gehaalt en de eco aanduiding vond rio er wel leuk opstaan, maar ieder zijn smaak natuurlijk.

En met zo'n arm steun moet je wel even kijken of je alleen een steun wilt of ook iets in wilt kunnen opbergen zit ook nog verschil in volgens mij.

Precies, ieder zijn smaak. Maar er zijn er toch velen, als ik hier op het forum kijk, die het "Ecodynamics" plaatje toch verre van mooi vinden.

Geplaatst

Bedankt! Dat ziet er prijstechnisch wat normaler uit!

In mijn design edition heb ik de laatste geplaatst. 10 min werk en een mooi groot opbergvak. Als je de armsteun opklapt blijft hij mooi dicht zodat alles er niet utvalt.

Veel plezier met je auto en die 80 euro extra is hij zeker waard

Geplaatst

In mijn design edition heb ik de laatste geplaatst. 10 min werk en een mooi groot opbergvak. Als je de armsteun opklapt blijft hij mooi dicht zodat alles er niet utvalt.

Veel plezier met je auto en die 80 euro extra is hij zeker waard

En hoe zit die tussen de stoelen in?

Heb je misschien een fotootje ben erg benieuwd, trouwens iedereen die niet de originele arm steun heeft ben ik zeek benieuwd na hoe dat er uit zie en waar je die van jou heb gekocht eventueel een prijs ben nog op zoek.

Geplaatst

ik heb dan de originele armsteun gelijk erop laten zetten van 265,00 euro maar heb de dealer zo ver gekregen dat ik hem voor 150,00 euro had

zou hem niet meer willen missen deze armsteun zit ook aan je stoelleuning vast en hoe je dan ook je stoel zet hij zit altijd goed...

Geplaatst

ik heb dan de originele armsteun gelijk erop laten zetten van 265,00 euro maar heb de dealer zo ver gekregen dat ik hem voor 150,00 euro had

zou hem niet meer willen missen deze armsteun zit ook aan je stoelleuning vast en hoe je dan ook je stoel zet hij zit altijd goed...

Dat vind ik wel een belangrijk verschil, dat hij aan de stoel vastzit. Daardoor inderdaad altijd goed, hoe de stoel ook staat. Zijn er ook goedkopere op de markt die ook zo bevestigd worden?

• 4 maanden later...
Geplaatst

Dit item nog maar weer even onder de aandacht brengen.

Ik wil ook graag een (niet originele) armsteun plaatsen in mijn auto.

Bij deze de vraag voor wat foto's van mensen die er eentje geplaatst hebben!

Vermeld er dan meteen even bij of het gebruik en de kwaliteit nog steeds bevalt.

Botec in Groesbeek (vanuit de eerder opgegeven link) is slechts 20 km van mij vandaan dus ik ga er zeker een keertje langs om de armsteunen te bekijken.

Geplaatst

Volgens mij gaat het in dit topic toch over de verwijdering van de typeaanduiding en eco-dynamics logo's achterop de klep?

• Like 3
Geplaatst

Volgens mij gaat het in dit topic toch over de verwijdering van de typeaanduiding en eco-dynamics logo's achterop de klep?

Nee niet alleen. Maar bedankt voor jouw scherpe opmerking.... Not!

Geplaatst

Nee niet alleen. Maar bedankt voor jouw scherpe opmerking.... Not!

De titel geeft een andere indicatie, vandaar mijn opmerking. Geniet van jullie discussie.....or NOT!

• Like 2
Geplaatst

Om even back on topic te komen, hoe doe je dat precies met visdraad dan? 

Geplaatst

deze trek je terwijl je er een heen en weer gaande beweging lees zagende mee maakt achter het embleem langs

de lijm die blijft zitten rul je er mel je vinger zo van af ff petsen en je ziet er niks meer van

als je geen vis draad hebt kun je ook een vlos draadje nemen

of de boel met de föhn goed warm maken dan trek je hem er ook zo van af let wel op warm niet heet anders mol je je lak

Geplaatst

deze trek je terwijl je er een heen en weer gaande beweging lees zagende mee maakt achter het embleem langs

Had ik nooit zelf gedacht - dit ga ik wel doen met allerlei stickers en dingen en Belgische dealer emblemen op mijn Picanto. Bedankt voor de tip!

Hoe veel kracht is hiervoor nodig? Zou zo'n verwijder-operatie ook de lak kunnen beschadigen?

• 1 maand later...
Geplaatst

hoelahoep heb je er een foto van hoe hij er nu uit ziet? ik ben bang dat als ik dat doe dat ik de lak beschadigd 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...