vanmoren Posted December 20, 2013 Posted December 20, 2013 Zit even zonder auto en overweeg een rio te kopen. Hoop hier informatie te krijgen en als ik straks inderdaad een rio rijd, dan hoop ik tips te krijgen over hoe de Rio goed op de weg te houden. En als ik iemand anders kan helpen doe ik dat ook graag.. mvg vanmoren Quote
xtra40 Posted December 20, 2013 Posted December 20, 2013 Hallo vanmoren welkom hier op het forum waar je volgens mij zeker aan het juiste adres bent voor al je vragen of opmerkingen sterkte met de zoektocht naar tips en als je niet de juiste tips kunt vinden zou ik zeggen stel de vragen en de antwoorden zullen komen Quote
Baggio Posted December 21, 2013 Posted December 21, 2013 Van harte welkom, veel plezier op dit forum. Quote
Albert jan & Brigitte Posted December 21, 2013 Posted December 21, 2013 Welkom op het forum en succes met je keuze. Quote
PhiPhi Posted December 22, 2013 Posted December 22, 2013 Heb er toch eentje op gekregen maar groter dan 500kb lukt dus niet. Greetz Quote
PhiPhi Posted December 22, 2013 Posted December 22, 2013 Zo,een foto toen ik ze kwam ophalen. Nu stop ik ermee voor jullie er me afgooien . Greetz and a nice sunday!!! Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.