Kiaclub Nieuwsrobot Posted December 20, 2013 Posted December 20, 2013 Ik heb een Kia Picanto uit 2008Mijn aanjager van de koeling slaat om de 15 sec aan.De koelvloeistof staat op max.Mijn control lampje gaat niet branden.Volgens mijn dealer is dat goed dan hou de temp van je motor stabiel.Nu is mij vraag, is dat wel goed.Moet mijn thermostaat dit niet regelen?Wie kan mij er antwoord op gevenAlvast mijn dank. Lees het hele artikel Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.