Guest Rio_Brazil Posted December 21, 2013 Posted December 21, 2013 Weet iemand of de 1.2 benzine een EGR klep heeft? Mijn Rio trekt prima tot 4.000 toeren, maar daarboven lijkt het opeens over met de pret, de motor wil nauwelijks nog klimmen in toeren. Ik heb dit eerder meegemaakt met mijn Passat Diesel TDI en dat was een defecte EGR. Quote
fonzie Posted December 21, 2013 Posted December 21, 2013 Iedere moderne motor heeft een EGR klep. Quote
Guest Rio_Brazil Posted December 21, 2013 Posted December 21, 2013 Mooi, dan weet ik waar ik zoeken moet. Dank je wel. Quote
xtra40 Posted December 21, 2013 Posted December 21, 2013 lees dit maar even goed door dan word het ook een stukje duidelijker http://nl.wikipedia.org/wiki/Uitlaatgasrecirculatie 1 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.