Kiaclub Nieuwsrobot Posted December 25, 2013 Posted December 25, 2013 honda harry schreef:Heb je airco op de auto,als deze aanstaat is dit normaal,maar als je de airco uitzet zou ie het niet zo vaak moeten doen.Anders uitlezen wat de motortemperatuur daadwerkelijk is Het klopt wat je zegt.Ik had de airco aan en mij verwarming.Dat gaat niet goed met elkaar.Ik zag het lampje branden van de airco.Dat heb je als je kl kind achter het stuur zet.Bedankt voor je bericht en fijne feestdagen en een gezond 2014gr Jan Lees het hele artikel Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.