gld Geplaatst 13 Januari, 2014 Geplaatst 13 Januari, 2014 Dag allemaal, Zaterdag 01-jan-2014 mijn nieuwe Cee'd "Super Pack" in de kleur "Dank Gun Metal" besteld Na het lezen van diverse previews en een proefrit was ik om. Afgelopen zaterdag de knoop doorgehakt. Ik kreeg het idee dat ik niet te lang moest wachten met het nemen van een beslissing omdat de "Super Pack" officieel niet meer leverbaar is in 2014. KIA gaat met de Cee'd niet meer verder dan de "Business Pack" Dit om het aantal uitvoeringen terug te dringen. Er zouden er niet genoeg van verkocht worden werd mij verteld. En aangezien mijn dealer mij wist te vertellen dat er nog maar één stond in Nederland in de kleur en uitvoering die ik graag wilde hebben heb ik dus maar snel besloten. Ik ben maar op zijn blauwe ogen afgegaan Nog even 2 tot 3 weken wachten dan weten we meer. Dan kan ik mijn Peugeot 407 SW uit 2006 inruilen voor de nieuwe Cee'd Een ieder veel veilige en plezierige kilometers toegewenst! Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 13 Januari, 2014 Geplaatst 13 Januari, 2014 Welkom op het forum en alvast veel plezier gewenst met de nieuwe aanwinst, wij rijden er al een jaar met veel plezier in. We verwachten na levering uiteraard wel een foto. Quote
Ki'aad Geplaatst 14 Januari, 2014 Geplaatst 14 Januari, 2014 Ook n warrum welkom van mij! Gefeliciteerd met je nieuwe Kia car. Ook wij hebbe m sinds eind november en elke keer is weer n feessie. N tip naar aanleiding van wat leeservaring op dit forum: TEST M FF VOORDAT JE M BETAALT!!!! Wij hebben n goeie getroffen maar let asjeblief op een bibberende koppeling, en oftie goed rechtuit stuurt, niet TE instabiel.Lees bijvoorbeeld "schudden/bibberen bij wegrijden". Of hier klikke: http://www.kiaclub.nl/topic/14743-schuddenbibberen-van-auto-bij-wegrijden/ Lees ook s "sture nieuwe ceed". Of klik hier: http://www.kiaclub.nl/topic/12139-sturen-nieuwe-ceed/ Dr zijn dr maar een paar die dit hebbe, t blijft maar een machine, natuurlijk. Quote
Smart Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Ja, jaag het nieuw lid maar meteen op stang....bedankt hé? Quote
Ki'aad Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Neeneenei, Smartie ...ik zou ook blij gwees zijn met die attentie en dan ech extra aandacht gegeven hebben aan die twee puntjes, ondanks de enorme tijdsdruk in ons geval bij de aflevering, niet van de dealer maar prive. In de laatste regel van mijn post #3 geef ik aan datter maar een paar otootjes mee uitgerust zijn. Lijkt mij beter zo dan dat n Nieuwe Rijder hiero komt klagen in de "daarvoor bestemde topics". Een getipte Kiarijder telt dubbel....of zoiets. 1 Quote
gld Geplaatst 15 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 15 Januari, 2014 @smart Ik zit nog op mijn stoel hoor door de tips van ki'aad! Zelf waardeer ik dit wel. Dan weet ik tenminste waar ik straks op moet letten wanneer ik de garage uitrij Had ik geweten wat er allemaal (standaard) mis is met een Peugeot 407 SW dan had ik hem vermoedelijk nooit genomen. Wel ben ik benieuwd naar de versie van de Navi die erin zit. Hierover lees ik diverse berichten met wisselende ervaringen. Welke vinden jullie dat er minimaal in moet zitten bij een nieuw afgeleverde auto? 1 Quote
gld Geplaatst 29 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 29 Januari, 2014 Mijn KIA is volgens de dealer al meer dan een week op transport. Ik zal dus nog even geduld moeten hebben Nog maar even geduld hebben zullen we maar zeggen. Quote
gld Geplaatst 5 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 5 Februari, 2014 Hij is binnen hoor! De eerste kilometers zijn gereden. Hij voldoet volledig aan de verwachtingen. Dat is maar goed ook want met een "Super Pack" heb je niet veel meer te wensen over. @Ki'aad Ik heb bij het wegrijden geen enkel probleem ervaren. Dus ik heb de auto maar gewoon betaald. Dit vond de dealer ook iets prettiger Succes allemaal met jullie KIA Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 5 Februari, 2014 Geplaatst 5 Februari, 2014 Nou dat klinkt goed, veel geluk met de aanwinst. Quote
Ki'aad Geplaatst 5 Februari, 2014 Geplaatst 5 Februari, 2014 Hij is binnen hoor! De eerste kilometers zijn gereden. Hij voldoet volledig aan de verwachtingen. Dat is maar goed ook want met een "Super Pack" heb je niet veel meer te wensen over. @Ki'aad Ik heb bij het wegrijden geen enkel probleem ervaren. Dus ik heb de auto maar gewoon betaald. Dit vond de dealer ook iets prettiger Succes allemaal met jullie KIA Rutte en consorte, die ook! :euro: Quote
Ki'aad Geplaatst 5 Februari, 2014 Geplaatst 5 Februari, 2014 Hij is binnen hoor! De eerste kilometers zijn gereden. Hij voldoet volledig aan de verwachtingen. Dat is maar goed ook want met een "Super Pack" heb je niet veel meer te wensen over. @Ki'aad Ik heb bij het wegrijden geen enkel probleem ervaren. Dus ik heb de auto maar gewoon betaald. Dit vond de dealer ook iets prettiger Succes allemaal met jullie KIA Tis gwoonweg een fijn ding, das duidelijk. De eerste 4000 km wilde mijn echtgenootje in de onze niet rijde....nu is ze al dage weg..... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.