xtra40 Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 5. Juli 2014 ab 10:00 Uhr AMPHITHEATER GELSENKIRCHEN Grothusstr. 20145883 Gelsenkirchen www.amphitheater-gelsenkirchen.de Das Treffen der KIA-Fans dient dem Kennenlernen und bietet Gelegenheit zum Erfahrungs- und Informationsaustausch zu den jeweiligen KIA-Modellen mit Anbau- / Tuningmöglichkeiten. Auch in diesem Jahr werden sich wieder KIA-Händler und Aussteller mit interessanten Angeboten präsentieren. Was sonst noch geplant ist, lest Ihr in Kürze ! Der Eintritt ist FREI ! Email: kontakt@kiaforentag.de 2
Smart Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Ik ben benieuwd of er dit jaar meer NL'ers naar toe gaan. Vorig jaar is alleen Bowie geweest.
xtra40 Geplaatst 15 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 15 Januari, 2014 het is niet zo heel erg ver dus ik ga misschien ook even buurten
Smart Geplaatst 15 Januari, 2014 Geplaatst 15 Januari, 2014 Voor jou toch echt iets verder dan voor mij....maar jij bent ook zo'n globetrotter! Wie weet waag ik ook een ritje tegen die tijd. 2
mika kjelld Geplaatst 16 Januari, 2014 Geplaatst 16 Januari, 2014 dan doe ik misschien ook wel mee als er nog meer gaan is dat wel gezellig 3
Albert jan & Brigitte Geplaatst 4 Februari, 2014 Geplaatst 4 Februari, 2014 Als we niet op de camping zitten gaan wij misschien ook wel even kijken, bij goed weer 2
Jack_z Geplaatst 4 Februari, 2014 Geplaatst 4 Februari, 2014 ik weet niet of het anderen afschrikt maar je zou mij er ook zomaar tegen kunnen komen denk dat ik door mijn foto wel herkenbaar zal zijn
Smart Geplaatst 4 Februari, 2014 Geplaatst 4 Februari, 2014 ik weet niet of het anderen afschrikt maar je zou mij er ook zomaar tegen kunnen komen denk dat ik door mijn foto wel herkenbaar zal zijn Als jij op jouw foto lijkt, dan hoop ik dat jij je net zo passief gedraagt die dag......lekkah rustig.
bigwade Geplaatst 5 Februari, 2014 Geplaatst 5 Februari, 2014 Als we niet op de camping zitten gaan wij misschien ook wel even kijken, bij goed weer Huh ? Ga je dan alleen naar de camping met rot weer ? Ik ben het even kwijt
Aanbevolen Berichten