frodi Geplaatst 20 Januari, 2014 Geplaatst 20 Januari, 2014 Ik zal me ook maar even voorstellen. Mijn naam is Frido aka frodi. Sinds 11 januari 2014, rijd ik in een zwarte Kia Rio. Ik heb al gezien dat er hier heel veel informatie te vinden is, en ik heb wel een paar ideeën waar jullie kennis enorm gewaardeerd zullen worden! Dus bij voorbaat al dank! Quote
Ki'aad Geplaatst 20 Januari, 2014 Geplaatst 20 Januari, 2014 HadieFrodi, leuke naam zeg! Iets met Noorse komaf? In ieder geval een hartelijk welkom in deze club geheten. Je zal wel een hele mooie Rio hebben dus zien we daar graag n paar plaatjes van. Ken dat? In ieder geval vele plezierige en veilige kilometers toegewenst . Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 20 Januari, 2014 Geplaatst 20 Januari, 2014 Welkom Frodi en geniet van je nieuwe aanwinst. Voor vragen ben je hier inderdaad aan het juiste adres. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.