digital_slice Geplaatst 20 Januari, 2014 Geplaatst 20 Januari, 2014 Bij mijn vorige auto's , kon ik wanneer het geregend had, of wanneer de ramen in de deuren aan de buitenkant vochtig/beslagen waren , heel simpel even de ruit naar beneden draaien en weer omhoog. Ramen waren dan weer helder.Echter bij mijn kia is dit niet. Is dit bij jullie ook niet? of zit het rubber van mijn deuren te ver van de ramen af? Quote
plattie Geplaatst 20 Januari, 2014 Geplaatst 20 Januari, 2014 Is inderdaad een bekend en best wel onnozel probleem. Er is al eens eerder over gesproken: http://www.kiaclub.nl/topic/14593-regen-op-raam/ Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 20 Januari, 2014 Geplaatst 20 Januari, 2014 Nee voor zover ik weet gebeurt dat bij geen enkele Rio. De rubbers zitten inderdaad ver van de ramen af. Quote
ernieken Geplaatst 21 Januari, 2014 Geplaatst 21 Januari, 2014 De mijne heeft dat ook. Even ligt van boven tegen je raam duwen als je ze naar boven/beneden doet en de druppels zijn wel van je raam verdwenen. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.