Japio84 Geplaatst 27 Januari, 2014 Geplaatst 27 Januari, 2014 Hoi, Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Richard en sinds 2 maanden in het bezit van een nieuwe Kia Rio. Hij bevalt tot nu toe zeer goed en hoop er nog een aantal jaren plezier mee te hebben. Ik heb er vorige maand een navigatie in laten bouwen omdat ik dat toch wel makkelijk vind maar via de dealer het te duur vind. En voor de rest weet ik nog niet veel te vertellen Groetjes Richard Quote
Gast e49memling Geplaatst 27 Januari, 2014 Geplaatst 27 Januari, 2014 Welkom, en veel plezier aan je nieuwe wagen. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 28 Januari, 2014 Geplaatst 28 Januari, 2014 Welkom Richard en veel plezier met de Rio. Quote
mika kjelld Geplaatst 28 Januari, 2014 Geplaatst 28 Januari, 2014 welkom veel plezier met de rio en we zijn hier dol op foto's Quote
Ki'aad Geplaatst 29 Januari, 2014 Geplaatst 29 Januari, 2014 Japiooooooh......welkom hiero int Kia-kluppie. As Rottugdammer lig die naam mij aant hart, dat begrijp je zekers wel. Ik wens je een leuke tijd met je Riooooooh....... toe en vertel afentoe toch eens wat over je belevenissen met je oto. Begin maar eens met een fotootjes, wat bovenbuur ook al vroeg. En bij vragen....altijd vrage! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.