Svennie Geplaatst 30 Januari, 2014 Geplaatst 30 Januari, 2014 Hallo mijn is Sven en sinds begin deze maand trotse eigenaar van een Venga. Ik ben op dit forum terecht gekomen door mijn zoektocht naar Wolfncu uitleg. Heb nog een deel technische vraagjes ivm verlichting in de auto, dus je zal me nog wel zien langskomen. Heb al gemerkt dat er wel wat handige mensen zitten die het antwoord voor mij zullen hebben. Quote
Smart Geplaatst 30 Januari, 2014 Geplaatst 30 Januari, 2014 Hallo Sven, welkom op het forum. Geniet van de interessante topics en wij zien ook graag jouw bijdrage. Vooral fotookes worden hier gevroten....maar dat heb ik mij laten vertellen! Quote
Svennie Geplaatst 30 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 30 Januari, 2014 Ik kan je al eventueel een foto posten van een kapotte achterbumper. Ja je leest het goed. Binnen de 24 u had er al een persoon tegen gereden met vluchtmisdrijf. Een geluk dat er iemand de nummerplaat noteerde. ') Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk Quote
Smart Geplaatst 30 Januari, 2014 Geplaatst 30 Januari, 2014 Dat is niet leuk zeg, zo snel al schade. Ik hoop voor je dat het snel en onzichtbaar wordt hersteld. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 30 Januari, 2014 Geplaatst 30 Januari, 2014 Welkom op het forum Sven en hopelijk heb je voor de rest van de tijd meer geluk met de Venga dan de eerste 24 uur. Quote
Svennie Geplaatst 1 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 1 Februari, 2014 Bedankt allemaal. Voor 1 ding hoef ik niet meer te vrezen, de eerste kras in de lak. 1 Quote
Ki'aad Geplaatst 3 Februari, 2014 Geplaatst 3 Februari, 2014 Hallo Svenga.....nee Svennie met n Venga zie ik nu pas. k Herinner me dat het duo Wim de Bie en Kees van Kooten ooit s n mattenkloppershow presenteerden met n man die tegen n zacht prijsje de "Eerste Deuk" in je auto kwamen meppen met n grote hamer. Gelukkig ben jij nu al over dat trauma heen. Wij dus nog niet.....Ook ik wens je een goeie schadeafhandeling toe en daarna pas fotootjes maken en hier pubben. Leg mij ook s uit wat n Wolfncu is? Zal je nu wel gevonden hebben. Intussen een warrum welkom van mij toegewenst en veel lees- en kijkplezier tijdens het "langskomen"! Quote
Svennie Geplaatst 4 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 4 Februari, 2014 Bedankt ki'aad . Die wolf is een backdoor tool die gebruik maakt van de Windows ce die op de nav-radio draaid . Zo kan je de look volledig aanpassen naar eigen smaak en eventueel een ander navigatie software draaien. Maar zo ver ben ik nog niet. Moet er eerst geluid uit krijgen maar dit alles is voor onder een ander rubriekje 1 Quote
Baggio Geplaatst 6 Februari, 2014 Geplaatst 6 Februari, 2014 Sven, van harte welkom op dit prachtige forum. Veel lees plezier. 1 Quote
Svennie Geplaatst 16 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 16 Februari, 2014 Hallo Sven, welkom op het forum. Geniet van de interessante topics en wij zien ook graag jouw bijdrage. Vooral fotookes worden hier gevroten....maar dat heb ik mij laten vertellen! Hellokes. Deze middag was het nog eens een droge zonnige dag en heb dan maar een paar fotokes gaan nemen. Je kan ze vinden op deze link http://wp.me/P3uDhs-8O . Nog wat extra info over de uitvoering en zo. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.