bigwade Geplaatst 7 Augustus, 2009 Geplaatst 7 Augustus, 2009 Jeetje man, heftig. Ik ga voor jullie duimen en we horen het wel. grtz Frank Quote
Dutchdragon Geplaatst 8 Augustus, 2009 Topic Starter Geplaatst 8 Augustus, 2009 Thnx maar gaat wel goed komen nu ( ga ik vanuit ) 2e week van November is m'n vrouw uitgerekend. 21 oktober gaan we namelijk ook nog eens trouwen Groeten, Ursin Quote
bigwade Geplaatst 23 Oktober, 2009 Geplaatst 23 Oktober, 2009 Thnx maar gaat wel goed komen nu ( ga ik vanuit ) 2e week van November is m'n vrouw uitgerekend. 21 oktober gaan we namelijk ook nog eens trouwen Groeten, Ursin 2 dagen te laat, maar........ VAN HARTE ! GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!! Quote
Smart Geplaatst 23 Oktober, 2009 Geplaatst 23 Oktober, 2009 (aangepast) Wat hoort ik nou! Is Dutchdragon getrouwd en niemand heeft hem tegengehouden? VAN HARTE PROFICIAT! En ook nog vader worden, twee meest belangrijke gebeurtenissen in je leven, behalve je eigen geboorte....... 23 Oktober, 2009 aangepast door Smart Quote
Dutchdragon Geplaatst 23 Oktober, 2009 Topic Starter Geplaatst 23 Oktober, 2009 Dank u ja ben echt getrouwd en vandaag in het ziekenhuis geweest voor controle. Alles gaat nog helemaal goed en het is wachten ( zeg maar ) totdat de kurk klapt hahaha Quote
Relena Geplaatst 23 Oktober, 2009 Geplaatst 23 Oktober, 2009 Dutchdragon proficiat heb het nu pas gelezen. Groetjes, Relena Quote
Smart Geplaatst 24 Oktober, 2009 Geplaatst 24 Oktober, 2009 Dank u ja ben echt getrouwd en vandaag in het ziekenhuis geweest voor controle. Alles gaat nog helemaal goed en het is wachten ( zeg maar ) totdat de kurk klapt hahaha Spannend.......ik kan bijna niet wachten!! Quote
bigwade Geplaatst 15 November, 2009 Geplaatst 15 November, 2009 Dank u ja ben echt getrouwd en vandaag in het ziekenhuis geweest voor controle. Alles gaat nog helemaal goed en het is wachten ( zeg maar ) totdat de kurk klapt hahaha En ???????????? Quote
Smart Geplaatst 15 November, 2009 Geplaatst 15 November, 2009 En ???????????? Nee, jij bent geen peetoom geworden. Dat zal nog d.m.v. een tombola op dit forum besloten worden. Quote
bigwade Geplaatst 15 November, 2009 Geplaatst 15 November, 2009 Nee, jij bent geen peetoom geworden. Dat zal nog d.m.v. een tombola op dit forum besloten worden. Ja doe, niks peetoom, gezonde interesse "forumzorgplicht" ahw Quote
Smart Geplaatst 15 November, 2009 Geplaatst 15 November, 2009 Ja doe, niks peetoom, gezonde interesse "forumzorgplicht" ahw Ja, daar moet ik je gelijk in geven, dat dan weer wel! Gelijk ook maar een nieuw woord bedacht, 'forumzorgplicht'! Quote
bigwade Geplaatst 15 November, 2009 Geplaatst 15 November, 2009 (aangepast) krijg je met scrabble vast veel punten mee, haha ! heb jij ook al zo'n bold knop ? OT Ursin, let us know 15 November, 2009 aangepast door bigwade Quote
scorpioshuma Geplaatst 15 November, 2009 Geplaatst 15 November, 2009 als het er nog zit ff laten zitten maar. Dinsdag is een mooie dag, worden mooie kinderen geboren. Of ben ik bevooroordeeld omdat onze dochter dan 10 wordt Dave Quote
Smart Geplaatst 15 November, 2009 Geplaatst 15 November, 2009 als het er nog zit ff laten zitten maar.Dinsdag is een mooie dag, worden mooie kinderen geboren. Of ben ik bevooroordeeld omdat onze dochter dan 10 wordt Dave Hallo Dave, Ik las dat de vrouw van Dutchdragon de 2e week van november zou zijn uitgerekend. Ach, als het kind nog even wil blijven zitten, kan dat nog een aantal dagen. BTW, een mooie leeftijd 10 jaar worden. Ze wordt dus een tiener. Een eigen willetje en met die leeftijd worden ze al echt een dametje. Een fijne verjaardag toegewenst! Quote
bigwade Geplaatst 15 November, 2009 Geplaatst 15 November, 2009 als het er nog zit ff laten zitten maar.Dinsdag is een mooie dag, worden mooie kinderen geboren. Of ben ik bevooroordeeld omdat onze dochter dan 10 wordt Dave Van Harte.. Op dinsdag zijn de meeste gynaecologen ook katervrij, da's ook een plus.. Quote
Smart Geplaatst 30 Maart, 2010 Geplaatst 30 Maart, 2010 Ik heb Tomato A&P inmiddels een mail gestuurd of de T-Grill Chrom voor de 2009 types beschikbaar is.We horen het. Dit, zie foto zou ik ook wel willen maar heb geen idee hoe er aan te komen. grtz! Update Tomato kan de grill NIET voor het 2009 type leveren ! Ik heb nog zo'n setje liggen hier, nieuw in de verpakking. Goed merk! Ik had het op de Tucson willen monteren, maar ben er nooit aan toe gekomen. - 2x klapsleutel - 1x mini afstandbediening - allemaal op dezelfde frequentie Interesse? Quote
bigwade Geplaatst 30 Maart, 2010 Geplaatst 30 Maart, 2010 Ik heb nog zo'n setje liggen hier, nieuw in de verpakking. Goed merk! Ik had het op de Tucson willen monteren, maar ben er nooit aan toe gekomen.- 2x klapsleutel - 1x mini afstandbediening - allemaal op dezelfde frequentie Interesse? Kom je nou mee aan, hals....... Ja interesse maar eerst even weten wat inruil gedoe gaat kosten......voor ik nog ene cent in mijn auto ga prakken....... Quote
Gast Jantje Geplaatst 30 Maart, 2010 Geplaatst 30 Maart, 2010 Yep, zit nog wel op een leukere grill te wachten..De T-Grill vind ik nog steeds erg leuk maar die past dus niet. Bij jouw link zie ik trouwens ook "wimpers" voor de koplampen, lijkt me ook wel wat. Is verder geen info over, jammer. grtz! wimpers? je bedoelt booskijkers? Quote
Smart Geplaatst 30 Maart, 2010 Geplaatst 30 Maart, 2010 Kom je nou mee aan, hals.......Ja interesse maar eerst even weten wat inruil gedoe gaat kosten......voor ik nog ene cent in mijn auto ga prakken....... Je hebt interesse, maar je wilt ook je auto inrolen.....! Leg eens uit! Quote
bigwade Geplaatst 30 Maart, 2010 Geplaatst 30 Maart, 2010 Je hebt interesse, maar je wilt ook je auto inrolen.....! Leg eens uit! Nauw als inrolen de hooftpreis gaad worden, gaan we dat even nied doen. Dan komp die klabsleutel weer in beelt. Helder tog ? Quote
Smart Geplaatst 30 Maart, 2010 Geplaatst 30 Maart, 2010 Hahahaha! Wie schreef dat ook alweer op het forum: inrolen! Quote
bigwade Geplaatst 30 Maart, 2010 Geplaatst 30 Maart, 2010 zoek maar eens op Rio2003 of deze http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=19281&postcount=85 HAHAHAHAHAHAHA! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.