Jump to content

startproblemen (Kia)

Recommended Posts

Beste mensenMisschien weet iemand iets meer over het volgende probleem:Wanneer ik het contact aanzet lijkt alles "dood", dus geen enkele stroomtoevoer en wil dus niet starten.Meet ik de voltage van de accu dan kom ik op 12,8 volt en kan ik iedere keer na de meeting, vreemd genoeg, de auto weer een paar keer starten.Meet ik de motor draaiend komt ik op 14,30 volt. Als ik gas geeft blijft hij 14,30 volt aangeven.Ik start dan met de binnen en buiten lampen aan en dat geeft geen enkel probleem, hij start direct en krachtig.Na een paar keer goed starten opeens weer helemaal dood, geen enkele stroomtoevoer meer.Naar mijn gevoel, maar misschien zit ik er naast, kan dat niet de accu zelf zijn.Als extra informatie moet ik zeggen dat ik wel al geruime tijd last heb van een half werkende centrale deurvergrendeling. Er zit geen startonderbreker op overigens.Mocht iemand weten waar ik het verder in moet zoeken dan verneem ik het heel graag.Dank bij voorbaat.

Lees het hele artikel