Guest sandor Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 (edited) Hallo, Mijn naam is Sandor. Ik ben 52 jaar oud, getrouwd en heb twee kinderen. Mijn Kia geschiedenis is nog van heel recent. In april 2006 heb ik een Kia Cerato HB 1.6 LX Airco aangeschaft, inclusief G-3 installatie. In november 2008 heb ik hem na 93000 probleemloze kilometers ingeruild voor een Kia Cee'd 1.6 CRDTi-VGT X-tra van juni 2007, met op dat moment een kilometerstand van 46230 km. De kleur is pewter beige (zoals je kunt zien onder mijn naam). Ik heb hem gekocht bij Garage Weesepoel in Ten Boer. Over deze garage ben ik supertevreden. Echt 100% top. Wat betreft mijn Cee'd kan ik kort zijn. Wat een beul van een motor, wat een koppel. Kortom, een dijk van een auto waarvan ik hoop heel veel jaren plezier te hebben. Met een vriendelijke groet uit het Hoge Noorden (prov. Groningen; ik ben overigens import-Groninger. Ik kom oorspronkelijk uit Gelderland) Sandor Edited February 4, 2009 by sandor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 Hallo Sandor, Welkom op het forum! Veel post en lees plezier gewenst. En uiteraard veilige km's met de Kia...! Groeten, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted January 30, 2009 Share Posted January 30, 2009 Hallo Sandor, welkom hier op het forum. Veel lees en postplezier. Probeer eens wat foto's te plaatsen, ben best benieuwd naar de kleur. Maar vooral..............veel veilige km's Philip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Daiz Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Hallo Sandor, Welkom hier op het forum! Hier ook veel lees en post plezier gewenst en een leuke (veilige) tijd met je kia ! Gr Daiz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts