Ko zz Posted March 25, 2014 Posted March 25, 2014 Vandaag eerste servicebeurt voor mijn Sportage (2013) laten doen en laat ik nou de nieuwe zien staan...gelijk maar even een proefrit gevraagd terwijl ik op mijn auto wacht. Zo gezegd en gedaan...mijn bevindingen; De gril ziet er mooi uit, de haaienvin (antenne) vind ik niet mooi...kwestie van smaak, tellers dashbord vind ik gewoontjes..vind het bij mijn model mooier...de "zachte" bekleding onder de ramen binnenkant is wel een heel minieme verbetering als ik het al zo mag noemen, de navigatie is wel top natuurlijk..die heb ik niet maar wat ik vooral een verbetering vind is de isolatie...minder motorgeluid en allles klink gewoon softer...lekker rustig dus. Ik wou jullie dit toch niet onthouden. Heb nog even een offerte gevraagd voor inruil maar is zonde van mijn geld, ben heel erg tevreden met eigen auto en wacht lekker op het volgende model. Groeten Ko Quote
Albert jan & Brigitte Posted March 25, 2014 Posted March 25, 2014 Welkom op het forum en succes met je Sportage, zolang die er nog is Quote
Recommended Posts