Tazteam Posted March 20, 2005 Posted March 20, 2005 De titel zegt het al: Bedankt voor een zeer welgeslaagde bol-pijl rit. Alles was zeeeeeeeeeeeeeeeeeer goed georganiseerd. Allereerst een zeer goed ontvangst met koffie en gebak. Een goede uitleg van de rit vooraf. Een zeer leuk welkom bij de dealer in Arnhem, de broodjes en de soep waren lekker. Daarna het terreinrijden: voor sommige had het wel extremer gemogen, voor de ander was het een leuke uitdaging. Daarna de rit verder, en de leuke opdrachten tussendoor, en vooral de mooie plaatsen waar je allemaal langs kwam. Op de eindbestemming lekker bij kunnen praten met de andere Kia rijders. Het buffet was goed en daar was het ook een beetje om te doen. Wij hebben van deze dag een goed gevoel overgehouden en daarom zijn wij bij de volgende rit echt weer aanwezig. Maar zonder al die inzet van de Kia dealer in Nijmegen en Arnhem, de vele vrijwilligers en natuurlijk Twan niet te vergeten, was het nooit geworden zoals het nu was. Dus iedereen die meegewerkt heeft: HEEL HARTELIJK DANK VOOR AL JULLIE INZET. Agnes, Philip en Sebastiaan Tazteam (De enige aanwezige Picanto)
AJ Mol Posted March 22, 2005 Posted March 22, 2005 Bedankt voor alle lovende woorden. Wij vinden het leuk dat jullie genoten hebben. Zelf heb ik me ook laten verassen door Twan en Hans en vond ik en Helma het een zeer geslaagde dag. Een goede basis om volgend jaar weer een keer te herhalen. Dat zijn we zeker van plan. De dealer gaat dit ook onder de aandacht brengen in de dealerorganisatie en zal verder ook voor meer mogelijkheden kijken bij Kia zelf.
Recommended Posts