Piet_001 Posted February 2, 2009 Posted February 2, 2009 Ik verkoop een KIA Sorento EX vanuit Belgi Quote
Rio-man Posted February 2, 2009 Posted February 2, 2009 Je kan Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen proberen, die is 9 euro per 2 maanden geloof ik. Speurders.nl Kost je niets voor zover ik weet maar is tevens minder populair. Ook sites als Auto Trader - Auto kopen, occasions verkopen, nieuw, tweedehands, klassieker, motor of bedrijfswagen op AutoTrader, Nieuwe auto's en occasions zoekt, vindt en verkoopt u op de betrouwbaarste autosite van Nederland. en AutoScout24 - Tweedehands auto kopen of verkopen - 1,8 miljoen occasions online kun je raadplegen. Wat de prijzen hiervan zijn weet ik niet precies. Quote
Piet_001 Posted February 2, 2009 Author Posted February 2, 2009 Op Autoscoot24.nl staat hij reeds aangeboden. Het voordeel van deze site is dat de auto tegelijk op zowel de belgische als nederlandse markt veschijnt. Op autotrack.nl kan ik vanuit belgi Quote
Recommended Posts