Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik probeer al enige tijd op de site MijnKia :: The Power to Surprise te komen middels een geregistreerd account.

Ik probeer in te loggen met mijn emailadres en mijn zelfverzonnen wachtwoord, ook probeer ik als wachtwoord de meldcode te gebruiken...echter nada

Als ik mijn wachtwoord opvraag (onder wachtwoord vergeten) krijg ik doodleuk het bericht dat het emailadres niet bekend is bij Kia.

Ook de mededeling dat ik een email ter bevestiging van mijn registratie krijg, blijkt niet te kloppen: er komt geen email.

Weet iemand wat ik hierbij fout doe ??

Posted

Geen idee, wat je nog zou kunnen proberen is je volledig opnieuw aan te melden.

Dat heb ik ook gedaan toen ik mijn emailadres had gewijzigd ivm wisseling van provider.

Je wordt dan als nieuw geregistreerd account beschouwd. Aangezien je nu blijkbaar toch niet bekend bent bij Kia, lijkt me dit de beste oplossing.

Succes ermee, Sandor:angel:

Posted

Opnieuw geprobeerd met een ander accountnaam:

Ik krijg:

Automatisch antwoord bij afwezigheid: Nieuwe registratie

In de email (kreeg ik eerder trouwens ook) dus het lijkt erop dat de site geen nieuwe registraties (vooralsnog) toe laat.

Posted

Ik denk dat mijnkia.nl een storing heeft op een of andere manier. Als ik inlog, wat mij wel lukt, en bepaalde gegevens bekijk, krijg ik allerlei foutmeldingen en scripts te zien.. Teken dat er iets in de site niet helemaal 100% werkt...

Wacht het even af anders en probeer het bijvoorbeeld volgende week een keer opnieuw..

Groeten,

Peter