Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

www.mijnkia.nl werkt niet !?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik probeer al enige tijd op de site MijnKia :: The Power to Surprise te komen middels een geregistreerd account.

Ik probeer in te loggen met mijn emailadres en mijn zelfverzonnen wachtwoord, ook probeer ik als wachtwoord de meldcode te gebruiken...echter nada

Als ik mijn wachtwoord opvraag (onder wachtwoord vergeten) krijg ik doodleuk het bericht dat het emailadres niet bekend is bij Kia.

Ook de mededeling dat ik een email ter bevestiging van mijn registratie krijg, blijkt niet te kloppen: er komt geen email.

Weet iemand wat ik hierbij fout doe ??

Geplaatst

Geen idee, wat je nog zou kunnen proberen is je volledig opnieuw aan te melden.

Dat heb ik ook gedaan toen ik mijn emailadres had gewijzigd ivm wisseling van provider.

Je wordt dan als nieuw geregistreerd account beschouwd. Aangezien je nu blijkbaar toch niet bekend bent bij Kia, lijkt me dit de beste oplossing.

Succes ermee, Sandor:angel:

Geplaatst

Opnieuw geprobeerd met een ander accountnaam:

Ik krijg:

Automatisch antwoord bij afwezigheid: Nieuwe registratie

In de email (kreeg ik eerder trouwens ook) dus het lijkt erop dat de site geen nieuwe registraties (vooralsnog) toe laat.

Geplaatst

Ik denk dat mijnkia.nl een storing heeft op een of andere manier. Als ik inlog, wat mij wel lukt, en bepaalde gegevens bekijk, krijg ik allerlei foutmeldingen en scripts te zien.. Teken dat er iets in de site niet helemaal 100% werkt...

Wacht het even af anders en probeer het bijvoorbeeld volgende week een keer opnieuw..

Groeten,

Peter

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...