Kiaclub Nieuwsrobot Posted June 23, 2014 Share Posted June 23, 2014 Het loopt nog niet storm met oplossingen helaas maar ik wacht geduldig....Ondertussen een kleine update. Ik heb gister een flink stuk met de auto gereden op goed glad asfalt om zo goed te kunnen voelen wat de auto doet.Als je heel rustig met het gaspedaal doet, rustig accelereert (accelereren als een bejaarde maar wel met een normaal toerental voor deze motor)dan trekt de motor wel mooi door zonder schokken.Zodra je normaal of "pittig" met de auto accelereert dan ervaar ik het lichte schokken wel weer.Ik ga bijna denken dat de motor op enig moment een verkeerd mengsel of te weinig benzine krijgt.Wellicht dat de bobine moeilijk doet..... vragen vragen vragen.... Kan ik hier met een OBD2 uitlees apparaat iets uithalen of is de kans klein dat ik hier als particulier zelf uit ga komen?Groet, Maarten Lees het hele artikel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts