DJMALUKU Geplaatst 8 Juli, 2014 Geplaatst 8 Juli, 2014 Hallo Allemaal! Ik heb vorige week bij me oom in de auto gezeten (Renault Captur). Als hij de auto in zijn achteruit zet en zijn stuur beweegt gaan de blauwe lijnen mee. Zijn er achteruitcamera's ook voor de Kia Rio? want dat is wel handig. Gele en rode lijnen heb ik wel gezien maar met de blauwe lijn nog niet ( die mee gaat als je stuurt ). https://www.youtube.com/watch?v=3pRL51VQvaw (voorbeeld met de lijnen die meegaan! ) Graag jullie reactie Quote
xtra40 Geplaatst 8 Juli, 2014 Geplaatst 8 Juli, 2014 ik denk niet dat je dit al los kan kopen zeker niet met even alleen maar een losse camera hier zit denk ik nog wel even een heel systeem achter een camera met blauwe lijnen zijn er wel trouwens 1 Quote
Gast Stief Geplaatst 8 Juli, 2014 Geplaatst 8 Juli, 2014 Heb een paar maanden geleden een demo gezien van zo'n unit. Maar wel met andere kleur lijnen. Hierbij werd een standaard camera gebruikt zonder lijnen. De meebuigende lijnen werden door de radio/dvd/nav unit gegenereerd. Was overigens ook een ChinaNavi. Weet alleen niet meer wie de verkoper was. Maar als ik t weer kan vinden laat ik t weten. Deze functie was overigens alleen leverbaar voor bepaalde modellen van VAG. Werkte volgens mij icm Canbus. Quote
DJMALUKU Geplaatst 9 Juli, 2014 Topic Starter Geplaatst 9 Juli, 2014 Heb een paar maanden geleden een demo gezien van zo'n unit. Maar wel met andere kleur lijnen. Hierbij werd een standaard camera gebruikt zonder lijnen. De meebuigende lijnen werden door de radio/dvd/nav unit gegenereerd. Was overigens ook een ChinaNavi. Weet alleen niet meer wie de verkoper was. Maar als ik t weer kan vinden laat ik t weten. Deze functie was overigens alleen leverbaar voor bepaalde modellen van VAG. Werkte volgens mij icm Canbus. Volgens mij bestaat het wel. Ben ook aan het onderzoeken. In de Navigatie kan je wel de rodelijnen en gele lijnen instellen. Ga het binnenkort nog navragen bij iemand die navigatie's inbouw... even vragen of er een module bestaat. Quote
Murcielaygo Geplaatst 9 Juli, 2014 Geplaatst 9 Juli, 2014 Om die lijnen mee te laten bewegen heb je sowieso signaal van de stuuruitslag nodig, dat signaal moet ergens vandaan komen EN door de radio kunnen worden uitgelezen. Zelfs als dat allemaal lukt zul je alles nog goed moeten kalibreren ook, zodat de lijntjes overeenkomen met de situatie. Anders heb je er alsnog niks aan... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.