orcinuses Posted February 11, 2009 Posted February 11, 2009 (edited) Hoi allemaal, ik ben alweer anderhalf jaar een trotse bezitter van een kia sephia hatchback, ik woon in Zuidbroek (groningen) dit is mijn 2e kia forum, ik ben ook actief op Streetkiaz.com even een vraag: is dit een forum voor alleen maar vragen? of gaat het hier ook om de gezelligheid? Mvg Orci Edited February 11, 2009 by orcinuses foto's resize Quote
Tazteam Posted February 11, 2009 Posted February 11, 2009 Hallo Orci, welkom hier op het forum. Hier op het forum kan/mag je vragen stellen, maar het gaat ook om gezelligheid, gaarne wel Kia gerelateerd. Tis wel leuk een Kia Sephia te zien op het forum, toch een keer wat anders dan de gemiddelde moderne Kia. Veel plezier hier Philip Quote
orcinuses Posted February 11, 2009 Author Posted February 11, 2009 Hallo Orci,welkom hier op het forum. Hier op het forum kan/mag je vragen stellen, maar het gaat ook om gezelligheid, gaarne wel Kia gerelateerd. Tis wel leuk een Kia Sephia te zien op het forum, toch een keer wat anders dan de gemiddelde moderne Kia. Veel plezier hier Philip ik moet ook zeggen dat er vrij weinig sephia's rijden.. en vooral weinig hatchbacks.. dat terwijl er wel 2 andere hatchbacks eigenaren bij me in de buurt wonen. beetje jammer omdat het wel een mooie auto is. Quote
El-Rio-Grande Posted February 12, 2009 Posted February 12, 2009 Hoi Orci, Welkom hier op het forum. Zoals Philip al zei kun je hier al je (Kia)vragen stellen, maar ook een stukje gezelligheid. Leuke auto, hopenlijk heb je er v Quote
Recommended Posts