Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo venga rijders 

ik ben sinds kort een trotse bezitter van een kia venga ,gekocht op 15-07-2014

ik heb een vraag aan jullie : ik vind dat de hoofdsteunen te ver naar voren zitten ondanks ze op de achterste stand staan.

mijn vraag is kan hier niets aan gedaan worden ? misschien de ijzers waar de steun aan vast zit iets naar achteren buigen ,

ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft alvast bedankt hier voor

verder is de venga een perfecte auto zover ik het kan beoordelen 

gr j.leenders

Geplaatst

Ik heb ze vervangen door hoofdsteunen met schermen erin. En die staan helemaal rechtop. Zie mijn andere postings bij de Cee'd.

aja9yte4.jpg

Verstuurd vanaf mij Xperia SP

Geplaatst

oke bedankt voor je snelle reactie  ,maar dan moeten die hoofdsteunen toch ook te krijgen zijn zonder die schermen er in 

even verder kijken 

bedankt voor je reactie

Geplaatst

Dat is vreemd....de hoofdsteunen op de achterste stand en dan nog problemen, verklaar je nader! Je kunt de hoofdsteunen instellen, maar dat deze in de achterste stand in de weg zouden zitten, dan klopt er iets niet! Ben je lang of is je nek flexibel?

Geplaatst

Dat is vreemd....de hoofdsteunen op de achterste stand en dan nog problemen, verklaar je nader! Je kunt de hoofdsteunen instellen, maar dat deze in de achterste stand in de weg zouden zitten, dan klopt er iets niet! Ben je lang of is je nek flexibel?

ik ben 1.85 meter lang ,en ja in de achterste stand voel ik ze tegen mijn hoofd aanzitten,zouden eigenlijk iets naar achteren moeten 

Geplaatst

Oké, maar Ik ben 1.86 en zet de hoofdsteunen zo dicht mogelijk naar het hoofd. Staan de hoofdsteunen dan wel op de achterste stand?

Geplaatst

Oké, maar Ik ben 1.86 en zet de hoofdsteunen zo dicht mogelijk naar het hoofd. Staan de hoofdsteunen dan wel op de achterste stand?

ja de hoofdsteunen staan in de achterste stand ik denk dat het dan wel aan mijn instellingen van de stoel zijn ,misschien de leuning nog meer naar achteren zetten 

Geplaatst

Dat zou een mogelijke oorzaak kunnen zijn. Een andere oorzaak zou ook kunnen zijn dat je gewoon een langer bovenlijf hebt. Tenslotte zijn we niet allemaal hetzelfde gebouwd.

Geplaatst

Dat zou een mogelijke oorzaak kunnen zijn. Een andere oorzaak zou ook kunnen zijn dat je gewoon een langer bovenlijf hebt. Tenslotte zijn we niet allemaal hetzelfde gebouwd.

ja dat zou ook nog kunnen

ik weet dat ik in het verleden bij mijn auto opel corsa (nieuw model) de hoofdsteunen ook iets veranderd heb,bij de corsa waren de ijzers waar de steunen aan vast zitten iets gebogen toen heb ik die recht gebogen op mijn werk (metaalbewerker) en het probleem was toen opgelost 

maar bij de venga zijn de ijzers recht ,dus ik denk dat ik probeer ze iets naar achteren te buigen ,mogelijk helpt dat 

in ieder geval bedankt voor je reactie

gr john

• 3 weken later...
Geplaatst

hallo

ik wilde even laten weten dat ik de steunen van de hoofdsteunen iets naar achteren heb kunnen buigen ,en ja voor mij zit dit veel beter toch meer speling van mijn hoofd nu

gr john

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...