astroranger Geplaatst 22 Juli, 2014 Geplaatst 22 Juli, 2014 Hallo ik ben mathieu pannemans woonachtig in maasmechelen belgie Ben altijd pechbevrijder geweest bij de belgische wegenwacht Heb nu pas een kia carens gekocht van 2004 met 125000 km op de teller heb problemen met de handrem ondanks dat ik alles heb vervangen de garage beweerdt dat dit zich vanzelf oplost omdat dit zogezegd zelf regelend is wie kan mij helpen gr mp Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 22 Juli, 2014 Geplaatst 22 Juli, 2014 Welkom op het forum en geniet van je Carens. Helaas heb ik geen verstand van een handrem maar stel je vraag in het carens gedeelte dan krijg je vast een antwoord. Quote
arjan gt Geplaatst 23 Juli, 2014 Geplaatst 23 Juli, 2014 Welkom op het forum. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
bigwade Geplaatst 28 Juli, 2014 Geplaatst 28 Juli, 2014 Hallo ik ben mathieu pannemans woonachtig in maasmechelen belgie Ben altijd pechbevrijder geweest bij de belgische wegenwacht Pechbevrijder, wat een geweldig mooi woord ! Kun je dat hier eens uitleggen ? Wat doet "den Kia Rijder voor den kost?..(2) Dank ! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.