Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Goedendag, de toerenteller doet niets, is er met analoge meter ergens een signaal op te pakken, zodat ik zeker weet dat het metertje overleden is??? of zit er nog elektronica tussen ? en kan ik op de sloop een willekeurige toerenteller eruit halen en overzetten ???Kan natuurlijk hele cockpitje overzetten van een sloop, maar dan zitik met de km's.Alvast bedanktJohn

Lees het hele artikel

• 3 months later...
Posted

Beste,

Heeft u hier soms al een oplossing voor gevonden en het probleem achterhaald?

Ik rijd namelijk met een nieuwe ceed en men toerenteller hapert in het terugkeren van toeren..

Vrijdag moet ik naar de garage maar vroeg me af wat het probleem kan zijn?

• 11 months later...
Posted

Vandaag viel het mij ook op dat bij het afremmen de toerenteller schokkerig afloopt en af en toe lijkt te haperen. Dit is niet het geval bij het optrekken, dat is een vloeiende beweging. Heeft de garage nog uitkomst geboden? Ik rij in een Sportage van bijna twee jaar oud, dus zou dit niet moeten kunnen, denk ik.

Posted

Vandaag viel het mij ook op dat bij het afremmen de toerenteller schokkerig afloopt en af en toe lijkt te haperen. Dit is niet het geval bij het optrekken, dat is een vloeiende beweging. Heeft de garage nog uitkomst geboden? Ik rij in een Sportage van bijna twee jaar oud, dus zou dit niet moeten kunnen, denk ik.

Er is mij toen gezegd dat er niks mis was dus ik heb er verder niet meer naar laten kijken.. Nog geen problemen ondervonden nu dus het maakt me niet veel meer uit.. Vandaag ook naar de garage moeten gaan.. Stabilisatiestang is al kapot.. Na 9800km.. Word wel onder garantie vernieuwd.