kogedam Geplaatst 27 Juli, 2014 Geplaatst 27 Juli, 2014 Sinds 9 dagen trotse bezitter van de Kia Sorento 2.4 GDI Executiveline Aut. Hiervoor 4 jaar de Kia Sportage 2.0 Executiveline gehad. Hiervoor een Kia Sorato 1.6 gehad en daarvoor een Kia Rio gehad. Ik Hoop dat ik met deze Sorento net zo veel plezier mag beleven als met de vorige Kia's. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 27 Juli, 2014 Geplaatst 27 Juli, 2014 Hallo Kogedam, Welkom hier! Je bent een trouwe Kia-rijder, als ik het lijstje met vorige auto's bekijk. Veel plezier met de Sorento; met wat foto's van de aanwinst doe je ons een plezier. Quote
Specialmade Geplaatst 27 Juli, 2014 Geplaatst 27 Juli, 2014 @Kogedam, Welkom op dit forum en veel leesplezier. Inderdaad een trouwe Kia rijder. Maar aan je avatar te zien ben je nog erg jong Je bent wel trapsgewijs bezig hoor. Rio, Cerato, Sportage en nu een Sorento. Met de Sorento is het zeker een plezier om in te rijden. Natuurlijk, zoals Greygriffin al zegt, foto's van je bolide zien wij met belangstelling tegemoet. Grtz. Specialmade Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 28 Juli, 2014 Geplaatst 28 Juli, 2014 Welkom en veel plezier met de Sorento. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.