WishmasterNL Posted July 30, 2014 Share Posted July 30, 2014 Auto: KIA Rio (2012)<br />Eigenaar: WishmasterNL<br />Toegevoegd Op: 30 juli 2014 - 11:48<br /><br />Korte Omschrijving: Niks Opgegeven<br /><br />Bekijk Voertuig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted July 30, 2014 Share Posted July 30, 2014 Hallo WishmasterNL, De Rio ziet er prima uit, veel plezier met de aanwinst. O ja, natuurlijk ook welkom op dit forum! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJMALUKU Posted July 30, 2014 Share Posted July 30, 2014 Hi WishmasterNL, Mooie RIO. Ga je nog dingen aanpassen aan je rio? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WishmasterNL Posted July 30, 2014 Author Share Posted July 30, 2014 Op dit moment nog geen plannen om wat aan te passen. Heb hem pas sinds vandaag. Wie weet binnenkort! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WishmasterNL Posted July 30, 2014 Author Share Posted July 30, 2014 De dealer heeft er als het goed is wel Philips lampjes ingezet voor me, om beter bij de LEDs te passen qua kleur. Echter heb ik het idee dat ze nog steeds heel erg afwijken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chloso Posted July 30, 2014 Share Posted July 30, 2014 Hey wishmasterNL Ik heb dat ook geprobeerd met die philips lampjes echter het kleurverschil viel me toch nog te hard op. Ben toen ook gegaan voor de xenonlook lampen (welke hier op forum uitvoerig beschreven zijn, maar kan niet op de naam komen momenteel van de shop ) Deze leunen veel dichter bij de kleur van de led's. Ik heb ze nu een goede 9 maand erin zitten en ben er zeer tevreden van. Ze geven een mooi lichtbeeld, lichten de borden goed op en staat gewoon veel mooier Edit: heb t even voor je opgezocht: het gaat om GP thunder lampen van 7500k. Je moet maar eens zoeken op Xenonlooklampen op t forum. Vind je een heel draadje over Mvg Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WishmasterNL Posted July 31, 2014 Author Share Posted July 31, 2014 Hey wishmasterNL Ik heb dat ook geprobeerd met die philips lampjes echter het kleurverschil viel me toch nog te hard op. Ben toen ook gegaan voor de xenonlook lampen (welke hier op forum uitvoerig beschreven zijn, maar kan niet op de naam komen momenteel van de shop ) Deze leunen veel dichter bij de kleur van de led's. Ik heb ze nu een goede 9 maand erin zitten en ben er zeer tevreden van. Ze geven een mooi lichtbeeld, lichten de borden goed op en staat gewoon veel mooier Edit: heb t even voor je opgezocht: het gaat om GP thunder lampen van 7500k. Je moet maar eens zoeken op Xenonlooklampen op t forum. Vind je een heel draadje over Mvg Sent from my iPhone using Tapatalk Ik ga eens even kijken naar deze lampen Bedankt voor de tip! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts