Jump to content

Recommended Posts

Posted

ik heb al een tijd dat mijn koppeling ??slipt??

als ik wil wegrijden dan maakt hij heel veel toeren maar kom haast niet vooruit.

Dit probleem heeft hij echter niet altijd???

er gaan dagen voorbij dat ik het niet heb maar soms ook weer wel?

de kia dealer vertelden mij dat de koppeling versleten is en er maar een nieuwe in moet??

mijn joice heeft net 80000 km gelopen ????zou erg snel zijn.

als hij inderdaat versleten zou zijn dan moet ik altijd als ik rij het slippen hebben denk ik zelf?

als ik een tijd stilsta en mijn moter laat lopen dan heeft hij dit probleem van slippen.

als ik weer een tijd stil sta zonder dat mijn moter draait dan heeft hij er geen last van

ook lijkt het wel met regen achtig weer erger te zijn ??????

kan iemand mij hierbij van advies zijn?????????

Posted

Ik had daar op het laatst ook last van met m'n vorige auto. Twee keer een goede burn-out maken verhielp het probleem voorgoed, maar of het echt een goede oplossing is durf ik nou ook weer niet te zeggen :D

Als het inderdaad een versleten koppling is (wat op zich niet heel erg gek klinkt) zou ik je als tip in ieder geval mee willen geven om niet de originele Kia onderdelen te laten installeren (sorry Kia-fans!). Als je bijvoorbeeld voor het merk Luk zou gaan denk ik dat je betere kwaliteit voor je geld krijgt.

Maar dit is slechts mijn mening natuurlijk...

Succes ermee in ieder geval!

Posted (edited)

Ik weet dat bij de rio problemen zijn geweest met de koppeling. Ik weet niet of dit voor de joice ook geld ??

Edited by kia-man