clm Geplaatst 21 September, 2014 Geplaatst 21 September, 2014 Vraagje, kia cee'd april 2013. Sinds enkele dagen doet de linkervoorkant van de dagrijverlichting raar. Nl. Soms flikkert (aan-uit) die. Wanneer ze gewoon branden licht de linkerkant meer op dan de rechterkant. Wie weet raad voor ik de garage contacteer. Quote
xtra40 Geplaatst 21 September, 2014 Geplaatst 21 September, 2014 waarschijnlijk is de led module in de koplamp defect dus gewoon naar de garage word waarschijnlijk een nieuwe koplamp heb deze klacht al eens eerder voorbij zien komen 1 Quote
chloso Geplaatst 21 September, 2014 Geplaatst 21 September, 2014 Dat klopt xtra40. Dat was bij mij. Clm: gewoon naar je dealer ermee. Wordt normaal onder garantie opgelost. Bestellen een nieuwe koplamp unit. En wordt onder garantie geplaatst. Had mijne maandag ochtend binnen gedaan en dinsdag middag was ie klaar. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote
clm Geplaatst 21 September, 2014 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2014 Bedankt, voor de reactie. Morgen contacteer ik de dealer. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.