jwohuls Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 Willem is nieuw op dit forum. Rijdt sinds 03-04-2007 Kia Sportage 2.7 v6 4x4 extreme. Ga er graag mee op vakantie met caravan naar middelandszee. 26 april een strandrit voor 4x4 auto's. Verbruik,? net als zijn baasje..... Quote
Tazteam Posted February 19, 2009 Posted February 19, 2009 Hallo Willem, welkom op het forum. misschien dat we elkaar al een keer zijn tegengekomen in Breda, of dat het nog kan/gaat gebeuren Daarom graag wat foto's, weten we gelijk welke auto dat we in de gaten dienen te houden. Veel plezier hier. Philip Quote
Alex VB Posted February 19, 2009 Posted February 19, 2009 Ook vanuit het Belgische Haspengouw een hartelijk welkom. En zoals Tazteam (Phillip) al schreef: Pictures, pictures & pictures.. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.