rollsjoice Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 Is er iemand die weet waar ik een werkplaats handboek van de Joyce LS uit 2000 kan vinden? Ook zoek ik een oplossing voor de radio antenne. De versterker werkt niet meer en ik wil een andere antenne plaatsen. Waar, aan welke kant van de auto gaat de antenne naar voren...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rollsjoice Posted January 30, 2015 Author Share Posted January 30, 2015 Andere antenne geplaats. Was even zoeken , maar de bedrading was makkelijk aan te sluiten. Komt dus rechts achter omhoog. Het is wel weer een actieve 16v antenne geworden. Ontvangst is weer super. Probleem gehad met stoten van de motor in het lage toeren gebied. Bleek een slechte vacuum slang te zijn naar de map sensor, en nieuwe bougies geplaats. Auto trekt weer als een os! Maar nog steeds op zoek naar een werkplaats handboek. Help! Mag ook digitaal.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jofel Posted June 1, 2018 Share Posted June 1, 2018 Heb je nog iets gevonden? Ben zelf nu op zoek... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rox Posted June 1, 2018 Share Posted June 1, 2018 http://www.repairservicemanuals.com/Kia/Joice/2000/ Geen idee of het wat is, vermoed dat het service boekje niet voldoet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts