williebuis Geplaatst 19 Oktober, 2014 Geplaatst 19 Oktober, 2014 beste, Wederom een vraag ik heb het gevoel dat onze venga bij het wegrijden met koude motor licht inhoudt . Nou heb ik ergens gelezen wellicht op het forum dat dit een bekent probleem is maar er zou een sofware update voor zijn . Wie weet hier meer van . Gr Wil Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 20 Oktober, 2014 Geplaatst 20 Oktober, 2014 Volgens mij is hier inderdaad een update voor wat ik een tijdje terug gelezen hebt op het forum. Zou het even bij de dealer vragen of de update nog actueel is want misschien is er wel een nieuwere versie. Ik vond zelf ook dat met een koude motor het allemaal een beetje stroef ging en heb dit gemeld met de beurt. Het viel mij op dat onze Venga na de controlebeurt veel feller reageerde op het gaspedaal. Kan je alleen niet precies vertellen wat ze extra hebben gedaan want ik zat daar heerlijk aan de koffie. Quote
Smart Geplaatst 20 Oktober, 2014 Geplaatst 20 Oktober, 2014 Als ze wat extra doen is 40 er ook zeker bij betrokken..... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.