Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Met iPhone 6 geen slechte bluetooth telefoon verbinding meer in de Rio met Navigationpack

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sinds dat ik mijn Rio met navigation pack (2012) heb, heb ik continue handsfree problemen gehad met mijn iPhone 4 en 5. Ik was regelmatig niet goed te verstaan, de verbinding viel weg of ik overstemde de ander in een handsfree gesprek. Na diverse updates van Kia en de iPhone's met iOS 7 en 8 bleef het probleem aanwezig. Bij Kia is het probleem bekend en ze geven aan dat het aan de ruisonderdruking van de iPhone ligt, ze konden er niets aan doen. Dus ik met oortelefootjes bellen in de auto en baalde ervan. Nu heb ik recent de iPhone 6 aangeschaft en het probleem is zowaar verholpen. Ben nu duidelijk en kraakhelder te verstaan en de ruis is verdwenen. Kortom, opgelost! Ben er na 2 jaar eindelijk blij mee. Mocht je deze problemen herkennen dan heb hier wellicht iets aan. Bij andere merken mobiele telefoons bleek dit probleem niet aanwezig te zijn. 

Geplaatst

ow das wel balen maar gelukkig is het opgelost met de 6 wil niet wegnemen dat het probleem bleef bestaan met 4 en 5 .

Lijk me toch wel een oplosbaar probleem hebben meerdere gebruikers hier last van op het forum?

Geplaatst

tip: Koop geen iphone, is veel te duur en loop technisch achter op de rest :D 

• Like 1
Geplaatst

tip: Koop geen iphone, is veel te duur en loop technisch achter op de rest :D

OEI OEI ....

Ben zelf zeker geen Apple fan maar vindt deze uitspraak wel erg gewaagd.

Geplaatst

klopt, maarja als je jezelf er een beeje mee bezig houdt zie je dat Apple nu pas features heeft geintroduceerd die de Nexus 4 bijvoorbeeld al in 2012 had, en Samsung niet veel later in 2012.

(zeg NFC, grotere schermen etc etc.) en als je voor een 64GB model over de 1000€ betaald kan je net zo goed een leuke samsung/htc/nexus kopen en nog op vakantie gaan :)

Geplaatst

Tja, telefoons met vingerafdrukscanners waren er ook al lang.

Maar Apple introduceert dingen pas als ze er een goede gebruikersorganisatie mee kunnen geven, niet als de techniek er net is.

Daarom werkt TouchID goed en die "overwrijfdingen" niet.

NFC is een mooie techniek, maar als je daar nu nog nauwelijks wat nuttigs mee kunt, wat moest je er jaren geleden dan mee?

Maar daar ging het hier niet over, de issue was Bluetooth. En helaas is daar Apple dan weer zo eigenwijs dat de enige setting aan of uit is en niet of je DSP van de iPhone of carkit wilt gebruiken en misschien A2DP uit wilt zetten, maar handsfree bellen niet...

Sent from my iPad using Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...