Guest willie wortel Posted November 18, 2014 Share Posted November 18, 2014 In mijn Kia Cee'd 2014 zit een LG audiosysteem met snelheidsafhankelijke volumeregeling ( SDVC ) De volumeregeling kan, anders dan de handleiding vermeld,( die vermeld, uit - laag - normaal - hoog,) enkel aan en uit gezet worden. De sevice-manager zegt "Ja. maar de verhoging is ook maar gering" Maar van een volumeverhoging merk ik totaal niets. Wat is jullie ervaring ? Graag jullie reactie. Willie Link to comment Share on other sites More sharing options...
chloso Posted November 18, 2014 Share Posted November 18, 2014 Ik merk het wel hoor in mijn cee'd. Zeker als het volume al wat beter / luider staat en ja gaat de snelweg op hoor je het goed dat deze harder gaat. Bij mij ook enkel aan en uit Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest willie wortel Posted January 23, 2015 Share Posted January 23, 2015 Het antwoord zit in de "dealer instelling" van de navi, onder SDVC, deze staat bij mij op 1 een instelling die wij we zelf, via een code, wél in kunnen zien, maar niets aan kunnen wijzigen. Willie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts