the_infamous Posted February 27, 2009 Posted February 27, 2009 Dag allen Ik ben Leon 32 jaar oud en rijd nu een jaar in een kia shuma uit 2001 intussen een hoop vervangen aan onderdelen en wil nu wel eens wat betere muziek in de auto hebben Quote
El-Rio-Grande Posted February 27, 2009 Posted February 27, 2009 Ik sluit mij aan bij kia-man: Welkom hier op het forum en veel lees en post plezier. Uiteraard ook veel plezier gewenst met jouw ride! Groeten, Peter Quote
Tazteam Posted February 27, 2009 Posted February 27, 2009 Welkom Leon, veel post en leesplezier hier op het forum. Toch wel leuk dat er weer een Shuma bij de Kia club zit Omtrent je muziek installatie..............laat maar wat weten wat je evt plannen zijn. Vanaf deze zijde ben ik ten alle tijde bereidt je hierbij te adviseren. En......foto's, foto's foto's. Groeten Philip Quote
scorpioshuma Posted February 27, 2009 Posted February 27, 2009 Dag allenIk ben Leon 32 jaar oud en rijd nu een jaar in een kia shuma uit 2001 intussen een hoop vervangen aan onderdelen en wil nu wel eens wat betere muziek in de auto hebben Is dit het "oude" model met de dubbele koplampen of het laatste model ? Wij reden het laatste model tot vorig jaar. Dave Quote
Guest Daiz Posted February 28, 2009 Posted February 28, 2009 Welkom hier op het forum! Veel lees en post plezier en ben ook benieuwd naar foto's Gr Daiz Quote
Recommended Posts