Kawamaus Geplaatst 20 November, 2014 Geplaatst 20 November, 2014 Beste mede forumgebruikers, Ik heb sinds een week een S100 navigatiesysteem in mijn Kia Rio gebouwd. Nu heb ik het volgende probleem: Het geluid dat via de USB wordt afgespeeld, doet het de ene keer wel en de andere keer weer niet. Tevens werkt de stem van het navigatieprogramma dan ook niet dan wel. (gelijk met USB). Een een enkele keer werkte de stuurwielbediening voor volgende track niet. De rest werkt allemaal goed. Na heb ik iets gelezen over het niet goed schakelen van de MCU?? En zou een update qua software moeten doen? Ik ben nogal een leek hierin en zou graag weten hoe ik dit probleem kan oplossen. Heb nu de volgende gegevens uit het systeem gehaald: RAM: 512MB Flash: 4096MB OS edition: S100-UNI20130829 APP edition: S100-V1.10.7.0 MCU edition: X00I S00B C204 DVD edition: 3227 V101 7705 BT edition: 20121204 CAN BUS: - Met vriendelijke groet, Maurice Quote
Gast Stief Geplaatst 20 November, 2014 Geplaatst 20 November, 2014 Hallo Maurice, Als je pech hebt is het je controllerboard. Maar meestal bij dit soort problemen is het softwarematig. Je hebt overigens wel erg oude software voor een unit van een week oud. Ik kan dit weekend wel de laatste software voor je uploaden. Voordeel van de latere updates is tevens meer rdsinfo zoals zendernamen in de lijst ziet staan. Quote
Kawamaus Geplaatst 20 November, 2014 Topic Starter Geplaatst 20 November, 2014 Beste Stief, Ik hoop dat het dan niet de controllerboard is. Wat dat dan ook is Het zou heel fijn zijn als je de laatste software kan updaten. Dan ook graag met een kleine omschrijving hoe ik het erop moet zetten Zaterdag zit ik alleen in Antwerpen en kom zondag in de middag weer terug. Zit er trouwens nog verschil in software voor een Rio en bijvoorbeeld de picanto of ceed of welk ander model dan ook? Groet Maurice Quote