Maik024 Geplaatst 25 November, 2014 Geplaatst 25 November, 2014 Kan iemand mij vertellen wat het verschil is voor de Kia Rio tussen de Executiveline en de Dynamicline? Mvg Maik Quote
Wimis on Geplaatst 25 November, 2014 Geplaatst 25 November, 2014 De Rio (NL) kent maar 4 types: - Businessline, - Economyline, - Comfortline en de - Executiveline. Waarbij het uitrustingniveau steeds verder in luxe en extra's toeneemt. Quote
Maik024 Geplaatst 26 November, 2014 Topic Starter Geplaatst 26 November, 2014 Ja ik heb toch echt een dynamicline gekocht. Er zit alles op wat ook op de executiveline zit alleen geen bluetooth connectiviteit. De dealer zei dat het een tussenmodel is van de executiveline. Wat houd een tussenmodel in dan? Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 26 November, 2014 Geplaatst 26 November, 2014 De Rio (NL) kent maar 4 types: - Businessline, - Economyline, - Comfortline en de - Executiveline. Waarbij het uitrustingniveau steeds verder in luxe en extra's toeneemt. Alleen dan in deze volgorde. Economyline alleen als 3d Comfortline Businessline Executiveline En dan nu tijdelijk de Special Sport Edition, dit is een Businessline 1.4 CVVT met een aantal extra's, o.a. 17", zwart dak, Privacy glass, en een bodykit met Centrale dubbele einddemper. Quote
Wimis on Geplaatst 26 November, 2014 Geplaatst 26 November, 2014 Ja ik heb toch echt een dynamicline gekocht. Er zit alles op wat ook op de executiveline zit alleen geen bluetooth connectiviteit. De dealer zei dat het een tussen model is van de executiveline. Wat houd een tussenmodel in dan? Ik denk dan toch een eigen verzinsel van de Dealer ? Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 26 November, 2014 Geplaatst 26 November, 2014 Toch geen verzinsel van dealer kwartje in de google machine leverde best veel hits op (wel veel demo's) Quote
Wimis on Geplaatst 26 November, 2014 Geplaatst 26 November, 2014 Ik HAD op de SP3: ECOdynamic. Dat heb ik eraf gehaald want de SP3 is helemaal niet ECO! Ik denk dat daar de inspiratie ligt van jouw Dealer Quote
pgeven Geplaatst 3 December, 2014 Geplaatst 3 December, 2014 Kan iemand mij vertellen wat het verschil is voor de Kia Rio tussen de Executiveline en de Dynamicline? Mvg Maik Hoi Mark, Je bent niet de enige ik heb nl ook een Dynamicline. Motor 1.2 Quote
pgeven Geplaatst 3 December, 2014 Geplaatst 3 December, 2014 Hoi Mark, Je bent niet de enige ik heb nl ook een Dynamicline. Motor 1.2 Sorry Naam is Peter Quote
Johnny90 Geplaatst 1 Januari, 2015 Geplaatst 1 Januari, 2015 Hallo Allemaal!Het verschil tussen de Dynamic en de Executive is dat de Dynamic geen bluetooth ingebouwd heeft. Dit zijn ze op een maandagochtend vergeten in te bouwen waardoor een Dynamic line is ontstaan.Hierbij geeft de dealer een korting van €300 om een parrot in te bouwen.Mijn nieuwe Rio kan ik morgen ophalen!! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.