Rio-man Geplaatst 28 Februari, 2009 Geplaatst 28 Februari, 2009 Ik wil voor de Rio graag een extra sleutel laten bijmaken, het liefst gewoon een originele, alleen weet iemand wat het kost om er een via de dealer te laten bijmaken? En weet iemand of er in de originele sleutels een chip zit voor de startonderbreker? Gr Bryan Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 28 Februari, 2009 Geplaatst 28 Februari, 2009 Ik heb dit bij aanschaf van mijn Rio nagevraagd omdat ik maar Quote
Rio-man Geplaatst 28 Februari, 2009 Topic Starter Geplaatst 28 Februari, 2009 Ok. Ik heb geen CV-bediening, dus zal wel wat goedkoper uitkomen denk ik?? Maargoed zit er in de CV-loze sleutel een chip dat je weet? Ik weet van de Peugeots dat de sleutels moeten worden ingelezen, maar dat zijn sleutels met ingebouwde afstandbediening etc. Quote
Alex VB Geplaatst 28 Februari, 2009 Geplaatst 28 Februari, 2009 Afhankelijk van het bouwjaar moet er standaard startonderbreking opzitten.. Vanaf dat jaar hebben de sleutels een chip vanwege de startonderbreker. Ik weet alleen niet meer vanaf welk jaar dat is. Dat zou je moeten navragen bij je dealer/concessiehouder. Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 28 Februari, 2009 Geplaatst 28 Februari, 2009 De kans is vrij groot dat jouw sleutel ook een chip heeft. De kosten zullen lager zijn dan de sleutel met CV bediening. Voor alle zekerheid navragen bij de dealer, lijkt mij het makkelijkste, desnoods per telefoon. Groeten, Peter Quote
Rio-man Geplaatst 28 Februari, 2009 Topic Starter Geplaatst 28 Februari, 2009 Ok, ik ga ff mailen met Motorhuis en Nootenboom om eens te vragen naar het kostenplaatje. Ik houd jullie op de hoogte. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.