Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Beste Mensen,Ik heb een Kia Rio 1.1 Crdi met 40.000 km op de teller.Wij hebben een tijdje geleden schade met onze kia rio gehad en die is hersteld. (km stand Rond 17.500 km)Na de schade hebben we nog 20.000 km zonder problemen gereden. Echter na een tijd merkten we dat er wat olielekkage was bij de klepdeksel.( is voor schade herstel los gehaald en weer erop gezet )daarna heb ik dus een nieuwe klepdeksel pakking gekocht en bij een onafhankelijke garage bedrijf erop laten zetten.Nadat de nieuwe klepdeksel pakking erop is gezet en de auto weer terug heb gekregen, hoorde we een tikkende geluid ( wat mijn menig beetje geluid van klepstoter lijkt  ) en we hadden enorm vermogen verlies.terug naar de garage maar kwam er niet uit en volgens hem had hij alles goed gedaan.en er was ook geen foutmelding dus kon niks vinden via uitlees apparatuurDaarna naar de dealer geweest die kwam ermee dat het de turbo stuk kon zijn . met een proforma nota van bijna 3000,00 en viel niet onder garantie omdat ik schade heb gehad.Lang discussie gehad dat het wel of niet door de schade zou kunnen komen.uit eindelijk de auto meegenomen zonder de reparatie te laten uitvoeren omdat er niet in geloofde. ( en gesproken te hebben over de risico's als de turbo wordt gemonteerd en als de problemen nog steeds voordoen )de turbo door deskundige laten testen en bleek 100 % goed te zijn.deze week ging plotseling de motorstoring lampje branden. met volgende foutcode.ECU  Foutencode  BeschrijvingE8     P062D         Prestaties circuit aandrijver brandstofinjector (groep1)wie weet wat dit precies inhoud en kan me ermee helpen. Alvast dank voor de reacties en moeite.

Lees het hele artikel