Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vanmorgen auto proberen te starten echter accu ver leeg. Na een aantal pogingen sloeg de motor aan.

hierna een 25km gereden en zonder problemen nogmaals auto gestart.

wat me wel opviel was, dat mijn usb eenaantal nummers verder was. Ik heb dit nu nog een keer getest door de radio uit te zetten en een 1 uur later nogmaals te kijken waar het usb stick gebleven is.

in dit uur was het nummer 2 minuten verder .

ik heb nu het usb stickje er maar uit gehaald en hoop dat de accu niet leeg is.

ps was vanmiddag al langs dealer geweest alleen zij waren niet in staat om ter plaatsen de accu door te meten .ze hadden het erover dat de massapunten misschien het probleem waren.

Voor een goed beeld moet de auto een dagje bijde dealer blijven.

mijn vraag is:-

Kan ik zelf de contactpunten schoonmaken

weet iemand een manier om te kijken of de radio stroom trekt.

heb enkel een standaard multimeter thuis.

Geplaatst

Marrillion

klopt volgens mij wel als  ik mijn tel op de usb port aansluit  begint hij meteen de batterij op te laden van de telefoon  (motor auto staat uit ook geen contact )

Geplaatst

Marrillion

klopt volgens mij wel als  ik mijn tel op de usb port aansluit  begint hij meteen de batterij op te laden van de telefoon  (motor auto staat uit ook geen contact )

Oke, maar dit is de eerste keer dat dit voorgekomen is, was me voorheen nog niet op gevallen.( contact uit en usb stick nummers verder).

Misschien dat iemand dit kan beamen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...