Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo. ikzelf rij met cee'd sw EX 1.6 crdi 115 PK. BWJ 08

zelf heb ik een hobby caravan HTG 1.500KG weet nu ook dat sw 1.400 KG mag trekken, zijn er al eens mede naar spanje (calpe) geweest.

Je voelt wel dat je auto iets moet trekken, reed vroeger met volvo 2.5L diesel en dat voelde je ook.

kia cee'd is voor mezelf ok om caravan te trekken dit gaat zeker ook in zijn 5de als het maar niet te steil wordt, verder 110 KM/uur is goed haalbaar koppel van cee'd is ook al 255 Nm en das al iets voor een 1.6 liternotor als je het gewicht maar goed verdeeld in je vakantiehuisje je weet wel tegen slingeren.verbruik: maar spanje had ik een verbruik tussen 10 & 12 liter na voltanken resette ik boordcomputer telkens om verbruik na iedere tankbeurt te zien. volgens mij zou ik zeggen hang er die caravan maar achter.

MVG: dwguido

Geplaatst

Thx voor de reactie. Wij hebben ook een hobby, max. 1050 kg dus qua gewicht zal het geen probleem worden. Ik was eigenlijk nieuwsgierig wat de ervaringen van anders waren met deze combinatie. Hopelijk wordt hij snel geleverd zodat we kunnen rijden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...