Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Nieuw op het forum is Mathieu. Rijdt sinds januari 2009 in een Rio 1.3 sedan uit 2002 voor zijn werk. Heeft de auto gekocht met wat mankementen, maar sleutel wel eens dus dat was geen probleem. Hoopt dat de auto het nog jaren vol houdt.

Posted

Welkom op het forum.

Hopelijk nie teveel sleutelmomenten aan je ride.

Zet een keer wat foto's op het forum, zijn wij zeer dol op.

Iig veel plezier op het forum, maar vooral veel veilige km's met je Rio.

Philip

Posted

Hoi Mathieu,

Welkom op het forum en veel post en lees plezier.

Hopenlijk kun je meer rijden met je ride dan dat je er aan moet sleutelen, of het moet natuurlijk pimpend sleutelen zijn... ;)

Groeten,

Peter

Posted

Had hem gekocht met olielekage en zonder apk(drukt de prijs mooi). Bleek niet zoveel voor te stellen en hebben de auto gelijk maar een grote beurt gegeven. Had net 74.000 op de teller en ik had begrepen dat kia de interval voor de distributieriem vervroegt heeft naar 75.000, dus dat ook maar gelijk meegenomen. Rij er nu ongeveer een 400 km in de week mee en moet zeggen dat het wel bevalt.

Zijn misschien nog wel wat schoonheids dingen die moeten veranderen (pimpen), maar dat komt nog wel. Heb de XS uitvoering, heeft een beetje een kaal dashboard (zelfs geen toerenteller) en de auto heeft (sorry dat ik het type) van die lelijke achterlichten. Ach als ik weer eenmaal aan de gang ben volgt er nog wel meer.