frankydb Posted March 11, 2009 Posted March 11, 2009 hallo is er egens iets om foto's op te zetten Quote
Alex VB Posted March 11, 2009 Posted March 11, 2009 We hebben een fotoalbum http://www.kiaclub.nl/gallery/ Het meest makkelijke - vind ik - is ergens je foto's plaatsen - zoals Picassa - en dan naar je foto's linken. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.