HotKia Posted March 11, 2009 Posted March 11, 2009 Hoi, Met welke bouten (op welke plekken) moet ik rekening houden als ik de koplampunits van de Pro Cee'd wil demonteren? Quote
Tazteam Posted March 12, 2009 Posted March 12, 2009 Ik zou even logisch te werk gaan. Gwoon alles losmaken wat aan de unit zit. En dan ben ik bang dat je een probleem gaat tegenkomen, dat de unit NIET uit de auto gepakt kan worden. Er blijkt een of andere lip (klem) achter of onder de lamp te zitten die het soul op zijn plek houdt. Ook een bepaalde beweging zou moeten worden uitgevoerd, om hem uit zijn positie te trekken. Volgens een forum uit Singapore is het niet "even" te doen. Advies: ga even langs de Kia dealer, en laat het je even voordoen. Philip Quote
16_v Posted March 13, 2009 Posted March 13, 2009 eentje bovenaan eentje aan de zijkant en eentje aan de achterkant van de koplamp en dan zit ie nu klem in clips. Quote
HotKia Posted March 16, 2009 Author Posted March 16, 2009 eentje bovenaan eentje aan de zijkant en eentje aan de achterkant van de koplamp en dan zit ie nu klem in clips. Bedankt voor de uitleg. Kan je wat duidelijker aangeven waar ik de bouten aan de zijkant en achterkant precies kan vinden? Quote
16_v Posted March 17, 2009 Posted March 17, 2009 aan de achterkant van de koplamp zit een moertje beetje moeilijk te vinden maar het zit er wel vlakbij de radiateur. de zijkant zit een boutje bij je grill er naast. Quote
HotKia Posted March 17, 2009 Author Posted March 17, 2009 aan de achterkant van de koplamp zit een moertje beetje moeilijk te vinden maar het zit er wel vlakbij de radiateur.de zijkant zit een boutje bij je grill er naast. Bedankt voor de details... ik zal morgen bij daglicht eens beter kijken.... Quote
Recommended Posts