Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

wat hebben jullie in de sorento om naar te luisteren/ kijken?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo allemaal,

ben me aan het orienteren wat ik straks in mijn sorento moet knutselen.

mijn voorkeur gaat uit naar een dubbeldin sysyteem, echter lijkt mij het frame in het dashboard een 1.5 din te zijn??

is deze aante passen of moet er een nieuw front in?

heb je bij het type die ik nog te maken met can bus systeem? of kun je lekker je gang gaan?

er staat nl een versterker en een subwoofer te schreeuwen in de schuur om ingebouwd te worden...

in de hoofdsteunen zitten 2 schermen in die niet gekoppeld zijn met de hu.dat is eigenlijk wel een optie die ik graag wil maar is geen must.

voorkeur gaat uit naar een betaalbaar systeem met dvd / nav en usb.

ben benieuwd ( en ook naar de foto'shint, hint)

Geplaatst

Din wattuh...geen idee :-)

Ik heb boven de asbak een "gewoon" formaatje radio zitten.  Ik heb een losse navigatie en zou dus als ik zou willen een dubbeldin op die plek kunnen inbouwen. 

Canbus: nee. Lekker knutselen dus :)

Ik heb dus alleen een radio/cd/usb dingetje. Kijken doe ik alleen door de ruiten :)

Foto...even zoeken, wordt morgen.

Geplaatst

Ik weet dat er bij AST-Hardenberg een showmodelletje staat. Dubbeldin en origineel Kia.

Ik heb zelf trouwens een pioneer advic 3 (?) of zoiets. Ze zijn op MP wel te krijgen.

Geplaatst

geen canbus, mooi, kan ik lekker een versterker er in knutselen zonder moeilijk te doen,

binnenkort naar heereveen en assen dus ff een pitstop maken in hardenberg

ziet er wel cool uit die witson, 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...