johnmarlou Geplaatst 14 April, 2015 Geplaatst 14 April, 2015 hallo venga vrienden ik heb een vraag aan jullie ,of iemand ervaring heeft met het laten inbouwen van een opendak. b.v welk merk is goed ,waar kun je dit het beste laten doen ,en eventueel de prijs van een electrisch dak ik wacht graag jullie antwoorden af mvg j.leenders Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 14 April, 2015 Geplaatst 14 April, 2015 Ik zou gaan voor een webasto hollandia En dan wel de 300 Deluxe of classic Medium Kosten incl inbouw ongeveer €900 voor Deluxe en €650 voor de Classic. Quote
johnmarlou Geplaatst 14 April, 2015 Topic Starter Geplaatst 14 April, 2015 oke laurens,bedankt voor jouw antwoord ,ik zal er eens naar informeren gr john Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 14 April, 2015 Geplaatst 14 April, 2015 Afgelopen weekend was er een stukje op tv over het inbouwen van Webasto daken. Dat zag er wel zeer goed en netjes uit als het ingebouwd is. Quote
Murcielaygo Geplaatst 14 April, 2015 Geplaatst 14 April, 2015 Ik heb een Webasto Hollandia 300 Medium DeLuxe in mijn Aygo gehad. Met het weer van nu mis ik het bijna dagelijks. Als ik het geld had en mijn Picanto geen 3 jaar oud was zou ik er nu een Webasto 300 Comfort in laten zetten icm een nieuwe hemel. Dat is de nieuwste serie, stuk groter en nieuwere techniek. Maar dan ben je wel snel €1300 kwijt... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.