El-Rio-Grande Posted March 29, 2009 Posted March 29, 2009 Het duurt dan nog wel even, maar het is al weer bijna April... Zal mijn auto die dag nog wel even poetsen denk ik Heb er al zin in, maar ook in de poetsdag op 25 april.. Groeten, Peter P.s.: Hoeveel Kia's gaan er hier nu heen???
kelvin Posted March 30, 2009 Posted March 30, 2009 mijn kia is er maar niet voor de show:P ik heb er zin in.
kelvin Posted April 6, 2009 Posted April 6, 2009 zijn er meer 2 auto's voor deze meeting. das best jammer had wel iets meer enthousiasme verw8. mvg, Kelvin
El-Rio-Grande Posted April 7, 2009 Posted April 7, 2009 Ik zou toch hopen dat er meer KiaClub kia rijders naartoe zouden gaan.. Ikzelf heb een auto die 'te groot' is, dus voor mij houd het feest op wat betreft die meeting, al wil ik er wel bij aanwezig zijn. Wie o wie?? Groeten, Peter
Guest Daiz Posted April 8, 2009 Posted April 8, 2009 Ik wil best wel aanwezig zijn maar is er dan ook de mogelijkheid om eerder weg te gaan? Heb dat weekend verjaardag hier van m'n vriend en nog meer staan dus druk Ik wil best beloven dat ik kom maar zeker is het nog steeds niet en dan moet ik weer afmelden op het laatste moment...en aangezien mijn kia nog niet af is....zijn de winkansen jammer genoeg niets.....en om daarvoor heel de dag er te staan...ik weet het nog niet Laat het nog zeker weten oke, ben hier gewoon erg aan het twijfelen Gr Daiz
kelvin Posted April 16, 2009 Posted April 16, 2009 Deze strips zijn beschikbaar vanuit de club.Ik regel wel het een en ander. Wordt vervolgd:turned: worden er nog kentekenplaathouders meegenomen? ik ben er vanaf half 12 en ga dan ff mensen de club maar wie staan er allemaal? heb er zin in om jullie auto's te zien en jullie een x te ontmoeten in het echt. mvg, Kelvin
brouwer2001 Posted April 16, 2009 Posted April 16, 2009 hallo, ik kom zondag ook in ieder geval even aan met mijn kids, vrouw moet hard werken . lijk me leuk wat mensen van de club te ontmoeten en een gezicht bij de naam te hebben. verder ben ik wel benieuwed hoe de pica van tazteam er in het echt uit ziet. ik zie jullie zondag (mocht het regenen moet ik wel helaas verstek laten gaan, of mogelijk de kids even onderbrengen) groet ronald
Tazteam Posted April 16, 2009 Author Posted April 16, 2009 hallo,ik kom zondag ook in ieder geval even aan met mijn kids, vrouw moet hard werken . lijk me leuk wat mensen van de club te ontmoeten en een gezicht bij de naam te hebben. verder ben ik wel benieuwed hoe de pica van tazteam er in het echt uit ziet. ik zie jullie zondag groet ronald Als je dan met de Pride komt, kan je naast mijn Pica komen te staan. De kinderen gaan zich wel vermaken, nieuwste films op 2 schermen in de auto;) Tot zondag
El-Rio-Grande Posted April 16, 2009 Posted April 16, 2009 Ik weet nog niet zeker of ik wel of niet kom. Staat wel in mijn planning / agenda, maar mijn auto kan dan sowieso niet bij de overige Kia's staan omdat mijn auto 'te groot' is. Omdat ik op dit moment ook genoeg andere dingen aan mijn hoofd heb, moet ik dus nog ff kijken.. Ik heb best zin, dat is het probleem in elk geval niet... Overigens de zaterdag erna ook weer een 'samenzwering' van Kia's...
brouwer2001 Posted April 16, 2009 Posted April 16, 2009 hoi philip, de pride is niet om aan te zien diversen plaatsen (doorge)roest en staat al een bestelling om diversen onderdelen te vervangen. maar ze willen weer eens geld zien en dat is er bijna weer, hahahah. dus de staat van het wagentje is niet erg hoog. ik ben bang dat ik met de rio komt en ff lekker een wandeling maak over het terrein. ik woon er zelf op een 15min afstand van vandaan. tot zondag ronald
Guest Daiz Posted April 17, 2009 Posted April 17, 2009 Ik kan er aankomende zondag niet bij zijn jammer genoeg... baal baal.... We hebben hier een overlijden in de familie gehad dus dat zit niet lekker...ook druk met verjaardagen enzo dus ik ga het gewoon niet redden!! Erg jammer maar helaas..... sorry mensen gr Daiz
Tazteam Posted April 17, 2009 Author Posted April 17, 2009 Jammer Daiz, maar heel veel sterkte, en er komt heus wel weer een gelegenheid om een meeting te bezoeken. Philip
El-Rio-Grande Posted April 18, 2009 Posted April 18, 2009 het is inmiddels al 73 minuten 19 april en ik weet nog steeds niet of ik wel of niet kom. Op zich heb ik wel zin.. maar heb hier ook e.e.a. wat ik nog kan/moet doen.. Ik weet het nog even niet.. Kans is dus redelijk aanwezig dat ik niet zal komen.. We hebben immers ook volgend weekend de Meguiars poetscursus in Belgi
brouwer2001 Posted April 19, 2009 Posted April 19, 2009 ben naar de meeting geweest, het was er lekker druk. vele auto's zoals. punto's, 106jes, polo's enz en 1 kia picanto. ik heb hem eens goed bekeken die ride van taz en ik moet zeggen TOP. vooral ik custom made gedeelte waardoor deze echt speciaal is,zoals de achterlichten. alleen jammer dat er maar zo weinig mensen van kia langs zijn geweest zeker als je sommige auto's zag die daar stonden zou een pica zonder ook maar iets er aan gedaan te hebben nog mooier zijn geweest. maar in ieder geval voor tazteam: een zeer mooie strakke bak, zou hem ook eens in het donker willen aanschouwen. groet ronald
Tazteam Posted April 19, 2009 Author Posted April 19, 2009 Vandaag Ronald en Kelvin van de club voorbij zien komen. Lekker even wat bij kunnen kletsen en de gezichten achter de namen gezien. Dank u voor de lovende woorden, die avondmeeting kunnen we altijd wel een keer afspreken. Philip, Agnes en Sebastiaan
Recommended Posts