orcinuses Posted March 17, 2009 Posted March 17, 2009 hoi, zaterdag aanstaande is er een algemene auto meeting in Groningen. ik dacht misschien wel leuk voor de noordelingen onder ons. mensen uit het midden (en zuiden) van het land zijn natuurlijk ook van harte welkom! ik zal er in iedergeval zeker zijn met mijn Sephia Datum: Zaterdag 21 Maart. Tijd: 21.00 Locatie: Bornholmstraat (Onder de ringweg-viaduct) De gene die moeite hebben het te vinden, post dat hier even... en kom dan naar het Sontplein, ik kan jullie vanaf daar wel begeleiden naar de locatie. lijstje: -Orcinuses - - - - -
Tazteam Posted March 17, 2009 Posted March 17, 2009 Volgens mij een machtig mooie lokatie. Alleen voor mij "iets" te ver weg, en dan 's avonds nog naar huis. Nee, tis jammer, maar ik sla deze meeting over. Volgende keer iets overdag, dan wordt het een stuk aantrekkelijker. Laat even weten wat er te zien was. Philip
El-Rio-Grande Posted March 18, 2009 Posted March 18, 2009 Ben benieuwd naar foto's van de meeting. Zal er zelf niet bij gaan zijn, te laat op de dag en dan ook een behoorlijk eind rijden... Volgende keer beter... Groeten, Peter
Recommended Posts