Kiaclub Nieuwsrobot Geplaatst 28 Mei, 2015 Geplaatst 28 Mei, 2015 Beste Forumleden,Sinds april heb ik een probleem tijdens de eerste start van de dag met mijn KIA Sportage uit 2010. (1.6 benzine eco)Bij de eerste (koude) start van de dag slaat de motor gewoon aan en schiet heel even omhoog in zijn toeren om te starten. daarna zakt hij terug in toeren naar 0 en slaat de motor af.Dit gebeurt enkel bij de eerste keer starten,en maar 1 keer per dag. (ook niet elke dag, maar willekeurig)Ik ben hiervoor bij de KIA-dealer geweest en dit hebben ze een 12 tal dagen lang onderzocht. Daar viel hij soms ook uit met koude start. na onderzoek kwamen ze vervuilde bougies tegen en deze zijn alle vier vervangen.Op dit moment zijn we 2 dagen verder na het ophalen van de dealer en komt het probleem weer terug sinds vanochtend.Heeft iemand van jullie een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn? Aangezien ik bang ben dat straks alles een keer is vervangen zonder uitkomst.Met vriendelijke groet,Jasper Lees het hele artikel Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.